• وبلاگ : چشمـــه ســـار رحمــت
  • يادداشت : ميلاد اسوه صبر و مقاومت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 10 علاقه ، 1 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    السلام عليک يا بنت رسول الله
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 93 اسفند 6 نوشته شما با عنوان ميلاد اسوه صبر و مقاومت برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن روشن تر از خورشيد بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    با سلام و تشکر از عنايت شما بزرگواران ، ايدکم الله
    و حتي در عبوديت و بندگي هم ، كه بنده فكر مي كنم كار عقله ، مثلا در فرمايش شما هم اومده : عبادتي چنين عاشقانه ...
    پاسخ

    سلام عليکم ، همين است که مي فرمائيد ، عبادتي را هم که خالصانه و آگاهانه و عاشقانه نباشد چه ارزشي است ؟ مؤيد باشيد همسفر عزيز
    و پرسشم اينه كه براي دانستن چه مي كنيم ؟ توضيح اينكه براي مثلا ديدن چشم و حس بينايي دارم ، و براي مثلا دوست داشتن دل يا قلب داريم ، ووو ، براي دانستن چي داريم ؟
    اينو براي اين مي پرسم كه تا جاييكه سراغ دارم نديده ام در اين مورد حرفي زده شده باشد و چيزي نوشته شده باشه !
    در حاليكه همونطور كه در اون قسمت از فرمايش شما هم اومده ، حرف از علم و دانش زده ميشه ، ولي بنده كه نديدم براي دونستن گفته يا نوشته شده باشه كه چه مي كنيم ؟
    و برا همين بعنوان مثال ديدنو هم علم و دانش ديدم كه گفته شده يا نوشته شده ! و اسمشم مثلا علوم حسي گذاشتن ، همينطور مثلا علم و دانش عرفان مثلا ، كه در اون از "عشق" ، بلكه فقط ! از "عشق " حرف زده مي شود و نه تنها حس ، بلكه عقل و فكر رو هم لنگ دونسته ! مي شود و ناتوان در عرفان ، اونم علم و دانش عرفان !
    پاسخ

    سلام بر شما ، همه آنهايي که نام برديد ابزارهايي براي دانستن هستند ، چشم و گوش و حس چشائي و لامسه و عقل و حتي دين ... همه براي دانستن است ، چرا که انسان تا نداند عمل نمي کند ، ممکن است برخي ندانسته هم عمل کنند ! ولي عملي ارزش دارد که از روي دانستن (آگاهي) باشد و اين بحث مفصلي اس ، مؤيد باشيد
    سلام عليكم
    ضمن تبريك متقابل خدمت شما ، عرض كنم كه از مطلب استفاده كردم .
    يكي دو جايش فكر مي كنم نياز به پرسش داره ، يكي در مورد :"عشق" كه مقصود از آن برايم روشن نيست ! چراكه تا جاييكه بنده اطلاع دارم اين تعبير فارسي نيست و فكر مي كنم عربيه ، و برگردون فارسي اون برام جاي پرسش داره .
    نكته ديگر در اين قسمت از فرمايش شماست : "از نظر عقل و دين، علم و دانش از بهترين سجاياي بشري و ارزشمندترين صفات انساني است، و
    "
    پاسخ

    سلام بر شما ، مي دانيد که بسياري از کلماتي که از عربي وارد فارسي شده ، هم اينک جزو واژه هاي مورد استفاده فارسي زبان ها مي باشد و غالباً هم گوينده آن تصور اين که اين کلمه عربي يا مثلاً فرانسوي يا لاتين است نمي کند ، عشق هم يکي از اين کلمات است که ديگر فارسي و بقولي خودماني شده است و شاعران فارسي زبان هم زياد از آن استفاده کرده اند .
    سلام خسته نباشيد
    وبلاگتون تکه
    واقعا عاليه
    من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتي به سايت ما سر بزن.
    پاسخ

    سلام بر شما ، سر زدم ، تشکرم را بپذيريد ، ايدکم الله

    به نام خدا

    وبلاگت خيلي زيباست و مطالبت هم واقعا عاليه. منم يه فروشگاه فايل دارم که توش پر از فايل هاي آموزشي و نرم افزار و کتاب هاي الکترونيکي هست. آدرسش هم : fileman.parspa.ir هست. خوشحال ميشم به فروشگاهم سر بزني و اگه دوست داشتي بگو تا تبادل لينک کنيم.

    يا حق