سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چشمـــه ســـار رحمــت
 

بسم الله الرّحمن الرّحیم


داستـان آموزنده ی  

 

مبـارزه با استکبـار جنـگلی (5)

نتیجه تصویری برای مبـارزه با استکبـار جنـگلی

 

قسمت اول ـ جنگل و ساکنانش :

قسمت دوم ـ آغاز مبارزه :

قسمت سوم ـ مبارزه شروع میشود :

قسمت چهارم ـ آغاز قیـــام :

قسمت پنجم ـ بروز اختلاف بین سران علفخواران :

قسمت ششم ـ بازداشت فیل بزرگ و قیام عمومی :

قسمت هفتم ـ پیروزی فیل ها و برگشت زرافه ها :

قسمت هشتم ـ روی کار آمدن زرافه ها و مذاکره با دشمن :

قسمت نهم ـ مقاومت فیل ها و مخالفت با مذاکره :

قسمت دهم ـ طرح مشترک بُـــرد بُــــرد ! ( طَمبُب )  :

قسمت یازدهم ـ خواست و مطالبه ی عمومی :

قسمت دوازدهم ـ دو قطبی سازی جامعه :

نتیجه تصویری برای حیوانات جنگل

 

 

قسمت یازدهم ـ خواست و مطالبه ی عمومی :

روباه دستور داد کلاغ ها وکرکس ها را جمع کردند از هرگروه یکنفر کاردان تر را انتخاب کردند ؛ روباه ماموریت انها را  ابلاغ کرد ! و گفت : با دوستان خود با دقت زیاد موضوع وسوسه و دعوت علفخواران به مذاکره و همزیستی مسالمت امیز درندگان جامعه حیوانی را با مذاکره و معامله دو سر بُـــرد تشویق کنند ، و آن را به یک مطالبه ی عمومی درآورند ! و مرتباً نمایندگان گروه تماس گزارش کار به روپاه بدهند .

پرندگان جاسوس  بسوی منطقه پرواز کردند و هرجا که علفخواران را در حال جستجوی غذا می دیدند کنار آنها فرود می آمدند و جریان گفتگو و معامله را با آب و تاب بیان و با تاکید برمزیت های معامله با جامعه درندگان ، مبنی بر اینکه رفع تحریم ها ، آسایش و رفاه برایتان در بر خواهد داشت حیوانات علفخوار را تطمیع می کردند تا جاییکه در مدت زمانی کوتاه این موضوع به خواست و مطالبه ی عمومی تبدیل شد !!!

 تا جایی که برخی سران علفخواران را بفکر چاره و اقدام انداخت !

آنها گوششان از بحث مذاکره با دشمن پر شده بود ، چرا که هر روز این دعوت به گفتگو را بارها از دسته ها و گروه های مختلف می شنیدند . اینقدر کلاغها و کرکس ها گفتند و گفتند تا اینکه سران علفخواران که برای استراحت کنار هم جمع شده بودند جملگی گفتند : جه می گویند این کلاغ ها وکرکس ها ؟

و بدین ترتیب نمایندگان آنان را بحضور طلبیدند و گفتند حرف حسابتان چیست ؟ آنها گفتند جامعه درندگان شما را برای انجام مذاکره و معامله دعوت کرده اند ، پس با هم شور کنید و نتیجه را اعلام نمایید تا ما پیام شما را به آنها برسانیم !!! سران علفخواران گفتند مشورت می کنیم و نتیجه را اعلام می نماییم .

قسمت دوازدهم ـ  دو قطبی سازی جامعه :

کرکس ها و کلاغ ها برای رساندن خبر بسرعت بسوی سرزمین گوشتخواران پرواز کردند .

سران علفخواران نیز با هم در مورد انجام مذاکره با دشمن و سازش با آنان ساعتها مشورت کردند ! گروهی موافق و گروهی مخالف بودند ، لذا در آن جلسه تصمیمی نگرفتند و موکول به جلسه بعدی کردند.

کلاغ ها وکرکس مرتباً به سران علفخواران نزدیک می شدند و پیگیر نتیجه بودند .  سران نیز بارها جلسه گرفتند و قرار شد کارگروهی برای بررسی تشکیل و آنان پس از بررسی و انجام کار کارشناسی ، دلایل خود را تشریح کنند !

زرافه و دوستانش موافق مذاکره بودند و گفتند برویم ببینیم حرف حساب انان چیست ؟ و بعداً مشورت کرده ، تصمبم خود را بگیریم .

فیل بزرگ و دوستانش که مخالف مذاکره بودند گفت : این درندگان خونخوار به خودشان هم رحم نمی کننند تا چه برسد به ما ؛ آنها اصلاً قابل اعتماد نیستند ! آنها برای تضغیف ما نقشه کشیدند و قصد نفوذ در منطقه ی ما را دارند ! ما باید با اتحاد و هوشیاری کامل مواظب نقشه های آنها باشیم ، ما خودمان همه چیز در قلمرو خود داریم ؟ دشمنان ما هرگز با ما دوست نمی شوند این حقیقت تاریخ جنگل است .

بگو مگو ها بین موافقان و مخالفان مذاکره بالا گرفت ؛ هر دو گروه بر تصمیم خود پافشاری می کردند ، گروه زرافگان موضوع را از بحث خصوصی به جامعه کشاندند و با تبلیغات زیاد آن را به مطالبه عمومی تبدیل کردند !

دو قطبی بین علفخوران شکل گرفت و این اختلاف تفکر به سطح جامعه علفخواران کشیده شد ، و جامعه علفخواران که از سطح اطلاعات پایینی برخوردار بودند فریب تبلیغات دروغین گروه زرافگان را خورده و اکثرا خواستار رفاه و رفع تحریم های ظالمانه گردیدند ! و بدین سان اولین پیروزی دشمن یعنی جدایی ‌گروه فیلان و زرافگان و دوقطبی سازی جامعه علفخواران بوجود آمد !!!

نتیجه تصویری برای حیوانات جنگل

 

این داستان ادامه دارد ....

 

 


[ یکشنبه 96/7/2 ] [ 4:44 عصر ] [ چشمــه ســار رحمت ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

* **موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 465153
*