سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چشمـــه ســـار رحمــت
 

 

بهترین درخواست ها



درخواست سلامتی

اللّهمّ أنت خلقت نفسی

و أنت توفّیها لک مماتها و محیاها

إن أحییتها فاحفظها

و إن أمتّها فاغفر لها.

اللّهمّ إنّی أسألک العافیه

خدایا تو جان مرا آفریدى و تو آن را میگیرى

زندگى و مرگ آن متعلق بتو است

 اگر زنده اش داشتى محفوظش دار

و اگر دچار مرگش ساختى بر او ببخش.

خدایا من از تو عافیت میخواهم.

بهره برداری از دانش

اللّهمّ انفعنی بما علّمتنی

و علّمنی ما ینفعنی و زدنی علما

خدایا مرا بآنچه تعلیم داده اى منتفع کن

و آنچه را براى من نافع است بمن بیاموز

و دانش مرا فزون کن.

عفت و بی نیازی

اللّهمّ إنّی أسألک الهدى و التّقى

و العفاف و الغنى

خدایا من از تو هدایت و تقوى و عفت و بى نیازى میخواهم.

صحت و رستگاری

اللّهمّ إنّی أسألک صحّه فی إیمان

و إیمانا فی حسن خلق

و نجاحا یتبعه فلاح

خدایا من از تو صحتى میخواهم که قرین ایمان باشد

و ایمانى که با نیک خوئى همراه باشد

و موفقیتى که رستگارى دنبال آن باشد.

نیکی ها و بدی ها

اللّهمّ إنّی أسألک من الخیر کلّه

ما علمت و ما لم أعلم

و اعوذ بک من الشّرّ کلّه

ما علمت منه و ما لم أعلم

خدایا من نیکى هائى را که مى دانم و نمیدانم از تو میخواهم

و از بدیهائى که میدانم و نمى دانم بتو پناه میبرم.

حفظ از امراض بد

اللّهمّ إنّی أعوذ بک من البرص

و الجنون و الجذام و من سیّئ الأسقام

خدایا من از برص و دیوانگى و خوره و امراض بد بتو پناه مى برم.

حفظ از تنبلی و نفـــاق

اللّهمّ إنّی أعوذ بک من العجز و الکسل

و الجبن و البخل و الهرم و القسوه

و الغفله و العیله و الذّلّه و المسکنه

و أعوذ بک من الفقر و الکفر و الفسوق

و الشّقاق و النّفاق و السّمعه و الرّیاء

و أعوذ بک من الصّمم و البکم و الجنون

و الجذام و البرص و سیّئ الأسقام

خدایا من از ناتوانى و تنبلى و ترس و بخل

و پیرى و سنگدلى و غفلت و تنگدستى

 و ذلت و مستمندى بتو پناه میبرم

و از فقر و کفر و فسق و اختلاف و نفاق و ریا بتو پناه مى برم

و از کرى و گنگى و دیوانگى و خوره و برص و امراض بد بتو پناه میبرم.

###############################################

بیست و پنجم ذی القعده , روز دحوالارض , روز دعا و نیایش و زیارت امام رضا علیه السلام را دریابیم


[ جمعه 91/7/21 ] [ 7:29 صبح ] [ چشمــه ســار رحمت ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

* **موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 78
کل بازدیدها: 465419
*